Milyarlarca lira “poşetle” çöpe gidiyor

Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Altunbilek, “Poşetleri ücretli hale getirerek kişi başı kullanımı 2019’da 440’tan 90’a, 2025’te ise 40’a düşürmeyi hedefliyoruz” dedi.

Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Altunbilek, “Poşetleri ücretli hale getirerek kişi başı kullanımı 2019’da 440’tan 90’a, 2025’te ise 40’a düşürmeyi hedefliyoruz” dedi.